Podvodník Jake Vig si jako oběť omylem vybere muže, z něhož se vyklube účetní mocného gangsterského bosse. Aby svou chybu napravil, musí se pustit do nejodvážnějšího podniku svého života. Vedle party osvědčených kumpánů si do něj přibere i krásnou kapsářku Lily.
Jake Vig patří k těm mladým ambiciózním mužům, kteří si ve svém oboru už stačili udělat dobré jméno. Bohužel ho ovšem zná jen hrstka jeho nejbližších - Jake je totiž špičkový profesionální podvodník a velmi mu záleží na tom, aby se vyvaroval takových chyb, jako je třeba přílišné sebevědomí. Jednoho dne však přece jen šlápne vedle, když si jako objekt svého snažení vybere navenek neškodného postaršího muže, z něhož se však k jeho zděšení vyklube účetní všemocného mafiánského bosse Winstona Kinga. V rámci splátky za svůj omyl se Jake musí pustit do zatím největšího podniku svého života. Pomáhá mu v něm půvabná kapsářka Lily a parta jeho zkušených, mnohokrát osvědčených kompliců. V patách je mu naopak ostřílený agent FBI Gunther Butan. Krimithriller zkušeného hollywoodského režiséra Jamese Foleyho nabízí stylovou, tradičně laděnou žánrovou podívanou, jejíž hrdinové se pokoušejí obstát ve světě, kde se mezilidské vztahy redukovaly do podoby smrtící, nikdy nekončící hry na kočku a myš.