Postarší Gui se už dlouho živí zabíjením za úplatu. Po vykonání pochybné zakázky, při níž zastřelí umírajícího starce, se rozhodne se svým dosavadním životem skoncovat. Chce začít znovu. Ač má mladou ženu, která navíc čeká dítě, udá se sám policii. Soud ho odešle na pět let do vězení. Zde se setká s mladým rebelantským studentem Hongem, který byl odsouzen za únos mladé dívky. Ve vězeňské cele spolu oba muži navážou křehké přátelství, hraničící se vztahem otce a syna. Po propuštění z vězení se společně snaží čelit realitě, která na ně tíživě dosedne. Guiho manželka si našla jiného, on přišel o většinu svého majetku, Hong je zmatený, bezradný a plný touhy po lásce. Možná proto se bezhlavě vrhne do mileneckého svazku s mladičkou Coco, dívkou, kterou se tehdy pokusil unést. Vzniká tak pozoruhodný trojúhelník, který spojuje to nejsilnější pouto na světě - touha po štěstí.