Sarah Mortonové, anglické spisovatelce úspěšných detektivek, nabídne její nakladatel, aby jela odpočívat a nabrat síly k nové knize do jeho venskovského domu ve Francii. Sarah přijme a zpočátku se zdá, že tu najde potřebný klid a ztracenou rovnováhu. Jedné noci se ale v domě objeví nakdadatelova dcera Julie, o jejíž existenci neměla Sarah tušení. Dívčina impertinence a hlavně její poněkud uvolněné mravy Sarah dráždí a mezi stárnoscí krásnou ženou a mladičkou dívkou se vyvine napětí, přecházející v ženskou rivalitu, když se do jejich vztahů vmísí zájem venkovského donchuána. Otevřené nepřátelství hrozí propuknout jen do chvíle, kdy důsledky Juliina nepředloženého jednání vyburcují ve spisovatelce její talent řešit kriminální zápletky i její ochranitelský pud. Francois Ozon po filmu Pod pískem (Sous le sable) už podruhé s úspěchem obsadil do role zralé inmtelektuálky Charlotte Ramplingovou. Postava spisovatelky mu umožnila udržovat děj filmu na pomezí reality a fantazie a ponechat na divákovi závěry, zda to, co právě viděl, byla skutečnost či fikce.