Vše začalo telefonátem. Catherine se ozve bývalý známý, nyní úspěšný dirigent, což znepokojí jejího manžela Raphaela. Navíc jí zcela impulsivně pošle kytici květů. Mezilidské vztahy, hlavně pak ty partnerské, drobné hádky a nedorozumění, vyvolané jako vždy u Labrune zcela banálním činem, jsou tématem tohoto snímku.
Vše začalo telefonátem. Catherine se znenadání ozve bývalý známý, nyní úspěšný dirigent, což znepokojí jejího manžela Raphaela. Navíc jí zcela impulsivně pošle kytici květů. Do příběhu se dále zaplete Raphaelaova zvláštní kolegyně z práce Edith, která neschopna vyrovnat se s realitou života si za svého spojence a rádce bere Kanta, Catherinini sousedé, muž, kterého Catherine potkala na ulici, poslíček s kyticí a spousta jiných lidiček. Mezilidské vztahy, hlavně pak ty partnerské, drobné hádky a nedorozumění, vyvolané jako vždy u Labrune zcela banálním činem - tentokrát telefonním rozhovorem, jsou tématem posledního snímku známé francouzské režisérky. Vtipná a neuvěřitelně svěží komedie navazuje na nejlepší tradici francouzských konverzačních komedií a je pronikavým pohledem na každodenní problémy mužů i žen. Režisérka, která tento snímek považuje za druhý v trilogické řadě, započaté filmem Ca ira mieux demain k filmu mj. podotýká: "Dívám se na život jako na sérii událostí, které se snažíme mít pod kontrolou, aniž by se nám to vždy dařilo."