Řeka Odra, která tvoří hranici mezi Polskem a Německem, je pro někoho koncem světa, ale pro jiného může být branou do nového života. Právě zde se uprchlíci z Ukrajiny snaží najít převáděče, který by je dostal na "zlatý Západ", tady se den co den odehrávají lidská dramata, v nichž se naplňují nebo bortí naděje do budoucnosti. A přestože to je nemilosrdný svět s vlastními pravidly, i v něm se někdy stane malý zázrak.