Desetiletý Elias, který na konci 60. let žije s rodinou v Athénách, zažívá nejtěžší chvíle svého života. Jeho otec nečekaně zemřel a chlapec se s jeho ztrátou nedokáže vyrovnat. Smíření s realitou je pro něho velmi těžké a bolestné.