Rozverný příběh obratné lotyšské zlodějky Margity, která se zcela neočekávaně zabydlí v malém estonském městečku, mezi lidmi, s nimiž se nedokáže domluvit. K vlastnímu překvapení tu nalezne nejen přátele, ale i opravdovou lásku, která z ní učiní počestnou manželku a matku malého chlapce.