Baladický příběh z rybářské osady na Baltu, zasazený do přelomu 19. a 20. století. Hlavní hrdinka ztrácí jednoho muže za druhým, ale vždy přijde někdo z příbuzenstva, aby se postaral o obživu jejích dětí a její dům. Naposledy je to otec jejího prvního manžela, propuštěný z vězení.
Baladický příběh z rybářské osady na Baltu, zasazený do přelomu 19. a 20. století. K hlavní hrdince je osud nemilosrdný. Dva její muže jí vzalo kruté moře, se kterým dennodenně zápasili o chudý úlovek a o holý život, třetího muže jí zabil jakýsi pobuda. Vždy však přijde někdo z příbuzenstva, aby se postaral o obživu jejích dětí a její dům. Naposledy je to otec jejího prvního manžela, propuštěný z vězení. Nyní se musí postarat i o své vnuky, chránit rodinu před nouzí a pečovat o dům, vystavený větrům a bouřím.