Patnáctiletý Tahir a osmiletý Amine jednoho rána zjistí, že jejich otec odešel. Proč, to jim není jasné. Rozhodnou se ho hledat na všech místech, na která chodíval. Začnou se však potulovat a chodit za školu. Jejich zoufalá matka už nemá sílu je vychovávat a rozhodne se poslat je do výchovného ústavu.
Patnáctiletý Tahir a osmiletý Amine se jednoho rána probudí a zjistí, že jejich otec odešel. Proč odešel, to jim není jasné. Rozhodnou se ho hledat na všech místech, na která otec chodíval. Posléze se však začnou potulovat a chodit za školu. Jednoho večera jdou do kina a zdá se jim, že na plátně vidí svého otce. Jedinou možností, jak ho získat zpět, je krádež filmové cívky. Jejich zoufalá a apatická matka už nemá sílu je vychovávat, a proto se rozhodne poslat je do školního výchovného ústavu. Tahir a Amine drží při sobě a snaží se tak čelit nejen nehostinnosti ústavu a tvrdosti vychovatelů, ale také faktu, že dny bezstarostného dětství jsou definitivně za nimi. Pro Tahira se pobyt v ústavu stane smutnou a předčasnou branou do světa dospělých. Jednoduše až minimalisticky natočený snímek vyniká prostotou a silou příběhu, ke které napomáhá bezprostřední a přirozený herecký výkon obou chlapců.