Obraz dávné i nedávné minulosti a projevy a kvalita aktuálního života Běloruska jsou prostředkovány výrazovým komentářem originálního mima Vjačeslava Inozemceva.
Vztah k dávné i nedávné minulosti a k projevům a kvalitě současného života Běloruska je prostředkován pohybovým a výrazovým komentářem mima Vjačeslava Inozemceva, herce a režiséra Divadla pantomimy InZest. Jeho nikým nevnímaný a přízračný "poutník" časem a prostorem je konfrontován s archivními zpravodajskými záběry a začleňován se svou kreací-reakcí do snímaných přírodních, vesnických a městských scenerií. Personifikuje soudnost, paměť a svědomí národní existence.