Adam začne chodit s Evelyn a pod jejím „vedením“ se z něj stává atraktivní a sebevědomý muž. Proměna ovšem neunikne jeho bývalé spolužačce Jenny, kterou sice Adam tajně miloval, ale ona dala přednost někomu jinému… Film o komplikovanosti lidských vztahů s nečekaným koncem.
Seznámení dvou lidí mohou být různá. Adam pracuje jako hlídač v muzeu, do něhož zamíří i sebevědomá studentka umění Evelyn, pobouřená faktem, že zde byla na přání místních maloměšťáků zahalena socha nahého muže. A protože je to žena činu, chce tuto nehoráznost „napravit“. A potká se s Adamem. Nezůstane jen u tohoto náhodného setkání a začnou spolu chodit. Evelyn má na stydlivého a neprůbojného Adama na první pohled viditelný vliv. Stává se z něj atraktivní a sebevědomý muž, čehož si nemůže nevšimnout Adamova bývalá spolužačka a někdejší tajná láska Jenny, která dala přednost Philipovi a začíná mít pochybnosti, zda udělala dobře… Nebyl by to ovšem Neil LaBute, jehož proslavily realistické sondy do krutosti lidských povah – In the Company of Men (1997) a Your Friends & Neighbors (1998) –, aby se spokojil jen s touto banální expozicí. Rozehrává složité předivo vztahů až k nečekanému a překvapivému závěru. Jako námět pro film použil svou stejnojmennou divadelní hru a do filmu obsadil i stejné herce.