Magicko-realistický propletenec příběhů, zasazených do současné Budapešti a natočených s okouzlujícím almodóvarovským zanícením. Snímek vyvádí maďarskou kinematografii z uzavřeného ghetta do hlavního proudu obecně srozumitelné evropské filmové tvorby. Hravou koláží mnoha rozličných postav, hledajících lásku či smysl života, se po deseti letech slibné tvorby definitivně prosadil jedenačtyřicetiletý scenárista a režisér József Pacskovszky. Sexuální život nepříliš pohledné Ditty (Anna Györgyiová) a Francouze Laurenta (Erik Desfosses) se po sňatku ocitá ve slepé uličce. Ale když jednou Ditta doprovodí manžela do práce, začne venku sněžit - ačkoli je květen - a ve vzduchu visí náznak čehosi nezvyklého. Takřka bezprostředně nato přichází na scénu řada dalších postav a jejich vztahů.