Mladá policejní komisařka Emmanuelle je první, koho napadne hledat souvislosti mezi několika případy sebevražd mladých žen. Indicie napovídají, že všechny se nejprve zamilovaly a pak byly postupně dovedeny k rozhodnutí skoncovat se životem. Objeví se i další pojítko: všechny mrtvé ženy se zřejmě seznámily se starofrancouzskou legendou o Tristanovi a Isoldě. Emmanuelle, která má sama problémy s citovým životem, začne být případem neznámého zvrhlého romantika, jenž se stává nástrojem smrti, přímo posedlá. Náhoda jí přivede do cesty muže, jehož tajemné chování v ní vzbudí podezření. Emmanuelle mu nastraží různé léčky, ale bezúspěšně. Machiavellistický svůdce ji mate stále víc, až nakonec začne sama propadat jeho kouzlu, a dokonce ho přivede i ke svým měšťáckým rodičům, kteří by ji už rádi viděli vdanou. Urputné hledání pravdy tak málem vede Emmanuelle k sebezáhubě.