Čtyřiadvacetiletá Karen se po propuštění z psychiatrické kliniky pokouší znovu žít normálním životem. Její partner Ben, který se o Kareniny problémy vůbec nezajímá, si mezitím přivedl domů svou bývalou dívku. Znechucená a ponížená Karen se rozhodne vzít život do vlastních rukou. Zkusí se uchytit v malé továrně na příbory. K jejímu překvapení se o ni Ben zase začne ucházet a oba se dokonce stanou manželi. Štěstí v „novém životě“ však netrvá dlouho, neboť Ben opět začne být hrubý a sobecký. Jedno náhodné setkání vnukne Karen odvážný nápad: stát se někým úplně jiným. Pro uskutečnění svého cíle si žena vybere identitu ambiciózní dívky Fanny, která si prostřednictvím inzerátu hledá práci v karibském hotelu. Skutečná Fanny nic netuší... Film byl natočen bez scénáře, s uplatněním dokumentárních postupů; herci zde nejsou pouze interprety, ale plnohodnotnými spoluautory příběhu. Nedostali příležitost předem si scény nazkoušet. Způsob natáčení, při němž není předem jasný výsledek, vylučoval financování snímku z prostředků filmových či televizních společností. Příběh je přitom založen na skutečných osobách a událostech.