Do současného Berlína přijíždí po dlouhé době mladá turecká dívka Ilke. Kdysi, jako docela maličká, tady žila s otcem, jehož smrt je důvodem její nynější návštěvy. Otec jí zanechal jmění, které energická vzdělaná dívka hodlá investovat, ale zanechal jí i tajemství.
Do současného Berlína přijíždí po dlouhé době mladá turecká dívka Ilke. Kdysi, jako docela maličká, tady žila s otcem, jehož smrt je důvodem její nynější návštěvy. Otec jí zanechal jmění, které energická vzdělaná dívka hodlá investovat, ale zanechal jí i tajemství jejího původu. Tady v Berlíně žije někde její matka, kterou Ilke nezná, ale kterou jí pomůže vystopovat detektiv, dávný otcův přítel. Mezitím sledujeme výjevy ze života šéfky architektonické kanceláře Barbary. Její vcelku spokojený život s manželem a dvěma skoro dospělými dětmi občas naruší vzpomínka na minulost a výčitky svědomí nad někdejším zbrklým jednáním. Cesty obou žen se začínají sbližovat, až se nakonec protnou. Není to zcela jednoduché, obě ještě čeká další překvapení a možná i komplikace, ale nakonec se matka s dcerou shledají. Ač každá je docela jiná, zdá se, že se naučí se vzájemně respektovat - a třeba i milovat. Filmy Rudolfa Thomeho se vždy vyznačují trochu intelektuálním, někdy i výstředním smyslem pro humor a zálibou v postavách, jež se liší od průměru. Pozoruhodné je, že v tomto případě je to spíše už zralá Barbara, která se občas potřebuje vytrhnout z všedního chodu života a připomenout si poněkud bouřlivá mládí, zatímco její dcera působí vyrovnaně, jako člověk, který ví naprosto jistě, co chce.