„První opravdová srbská romantická komedie“ – jak označuje popisek režijní debut Miloše Petričiče, je humorným příběhem Ireny a Vlada. Po třech letech společného života „na hromádce“ ustoupilo prvotní okouzlení každodenním stereotypům a je čas na vážnou krizi, která by jejich vztah definitivně uzavřela a nebo posílila.
Byla to láska na první pohled přestože její právě zakoupená monografie o Caravaggiovi skončila v tom obrovském lijáku v louži. Pak stačil jediný večer a ti dva – Irena a Vlada – se rozhodli pro společný život „na hromádce“. Byl to šok jak pro Vladova poněkud infantilního přítele Baneho, tak i pro Ireninu kamarádku Anju, marně bojující s pocitem osamělosti. V průběhu tří let si ale zvykli, že ti dva žijí jeden pro druhého. Jenže po takové době i velké prvotní okouzlení začne slábnout pod tíhou každodenních stereotypů. Pak stačí, aby se na čas vrátila do Bělehradu Maria, někdější Vladova dívka, a hned je důvod k velké roztržce. Nic je neváže, a tak Ireně stačí sbalit kufry a vrátit se k mamince. Nebyla by to však „první opravdová srbská romantická komedie“ – jak uvádí popisek-, kdyby se ti dva, za ne vždy šťastného přispění všech zúčastněných, k sobě zase nevrátili.