Nápadník žádá svého potenciálního tchána o ruku jeho dcery. Do té doby liberální otec začne náhle despoticky prosazovat vlastní vůli. Ozu pokračuje ve svém tématu padesátých let - rozpadu tradiční otcovské autority, které je zde pojednáno s patosem, ale současně v ironickém rámci.