V roce 1987 byl v Great Necku na Long Islandu zatčen Arnold Friedman, šestapadesátiletý učitel na penzi, který doma vedl počítačové kurzy, a jeho tehdy osmnáctiletý syn Jesse. Oba byli obžalováni ze sexuálního zneužívání žáků těchto kurzů. Navzdory choulostivému tématu je tento dokument, který byl nominován na Oscara, natočen beze snahy o senzaci, s odhodláním a úctou. Komplexní a nejednoznačný portrét jedné zdánlivě typické americké rodiny.
V roce 1987 byl v Great Necku na Long Islandu zatčen Arnold Friedman, šestapadesátiletý učitel na penzi, který doma vedl počítačové kurzy, a jeho tehdy osmnáctiletý syn Jesse. Oba byli obžalováni ze sexuálního zneužívání žáků těchto kurzů. Do té doby byli Friedmanovi typická středostavovská židovská rodina: otec, matka a tři synové. Od tohoto momentu se však jejich život radikálně změnil. Great Neck a později i celou zemi zachvátila hysterie a rodina Friedmanových byla vystavena mediálnímu lynči. Režisér Jarecki od nich získal staré rodinné filmy a materiál natočený na domácí video a pojal svůj dokumentární film jako pátrání po pravdě. Snímek udržuje diváky neustále v napětí a je důkazem toho, jak těžké je nalézt skutečnou pravdu. Když už si myslíme, že ji známe, zjistíme, že všechno je jinak. Je to svědectví o jedné rodině, ale také o celé komunitě, americkém právním systému, a především o naší (medializované) době. Navzdory choulostivému tématu je tento dokument natočen beze snahy o senzaci.