Meditativním tempem proudící tok obrazů z ulic Havany propojený verši Josého Martího zobrazuje čtyřiadvacetihodinový úsek života mladé ženy, jejíž tvář je strnulá ve smutku pociťovaném nad trvalým odloučením od syna. Svědectví o smutku a apatii.
Dokumentární snímek přibližuje stav kubánské společnosti, kde se sebenepatrnější událost z každodenního pobývání bezprizorních dětí v ulicích Havany kdykoli může proměnit v bolestivou a nepřekonatelnou životní překážku. Ve zčásti fiktivním dokumentu, ilegálně natočeném na ostrově „svobody“, nahlížíme do čtyřiadvaceti hodin života třicetileté fotografky, každou minutu nucené prožívat intenzivní bolest nad trvalým odloučením od syna. Nitro rozdírající osamělost hrdinky jen zdůrazňuje smutek, apatii a prázdnotu kubánské reality. Meditativním tempem proudící tok obrazů propojují úryvky z díla legendy kubánské poezie Josého Martího.