Hrdinkou příběhu o nejasných hranicích mezi dobrem a zlem a o nebezpečí, které číhá na každého, kdo je od sebe začne přísně oddělovat, je čtrnáctiletá Amalia. Katolicky vychovávaná dívka se rozhodne, že od hříchu uchrání muže svádějícího její matku.