Káva a cigarety je několik krátkých filmů, tvářících se dohromady jako hraný film (nebo obráceně). Sbírka nejrůznějších podivínů v podání výjimečných herců a muzikantů v nich posedává, popíjí kafe, kouří cigarety a debatuje o nejrůznějších tématech: od nanuků s kofeinem přes fiktivní rockovou kapelu až po vynálezy Nikoly Tesly.
Kafe a cigára je několik krátkých filmů, tvářících se dohromady jako hraný film (nebo obráceně). V každé části vystupuje několik postav, které posedávají, popíjejí kafe, kouří cigarety a debatují o tak různých tématech, jako jsou například nanuky s kofeinem, Abbott & Costello, záhady kolem Elvise, správná příprava čaje, vynálezy Nikoly Tesly, fiktivní rocková kapela SQÜRL, Paříž 20. let a použití nikotinu jako insekticidu... Co se týče obsazení, jedná se o extrémně eklektickou partu výjimečných herců a muzikantů, představující stejně eklektickou sbírku podivínů.