Hojung sice žije v dobře situovaných poměrech, ale chybí jí obyčejné štěstí. Vychovává sedmiletého adoptivního syna, nerozumí si s tchánem ani s tchyní a manžel ji podvádí s milenkou. Sexuální frustrace ji vžene do náruče dospívajícího mladíka ze sousedství a prožitá tragédie má na rodinu bolestný dopad...
Bývalá korejská tanečnice Hojung zůstala po sňatku doma, ale zvlášť v poslední době se cítí hluboce nešťastná. Má na starost domácnost, sedmiletého adoptivního syna Sooina, excentrického tchána, který se příliš často napije, a tchyni, jež dává chlapci jasně najevo, že není jejím skutečným vnukem. Manžel Youngjak je dobře situovaný právník, ale přestože se na první pohled zdá, že tato rodina nemá žádné problémy, ve skutečnosti prožívá hlubokou krizi. Film vypovídá bez falešného sentimentu o ztracených iluzích střední třídy i o úpadku tradičních rodinných hodnot v dnešní Koreji a je pozoruhodný nejen otevřeným pohledem na sexuální frustraci hlavních hrdinů, ale také hereckým výkonem Moon So-ri, která na MFF v Benátkách 2002 získala Cenu za nejlepší ženský herecký výkon ve filmu Oáza. "Myslím si, že neviditelné zdi, které rozdělují rodiny a odcizují jejich členy, dnes najdete na celém světě," říká představitelka Hojung, "a právě proto mohou diváci k postavám tohoto příběhu cítit sympatie i porozumění."