Příběh rodiny Fieldových se odehrává v 60. letech minulého století. Otec je tyran, který terorizuje nejen svou ženu, jež už dávno všechno vzdala, ale hlavně své tři dcery. Lou, Sandy a Norma se každá po svém snaží vymanit z nefungující rodiny, poznamenané dávnou tragédií.
Film natočený podle románu Barbary Gowdyové vypráví příběh rodiny Fieldových, odehrávající se v 60. letech minulého století. Otec Jim je bezohledný tyran, který na své ženě a hlavně na třech dcerách uplatňuje vojenský dril. Matka, která jen pasivně polehává na gauči a sleduje televizi, má spoustu vlastních problémů. Její deprese jsou hluboké a opravdové a na starosti svých dcer nemá dostatek sil. Tři dívky stojí na prahu dospělosti a každá z nich se snaží vymanit z dusné rodinné atmosféry po svém. Rebelka Lou hledá východisko ve vztahu s americkým hipíkem, půvabná blondýnka Sandy sní o tom, že se stane skvělou manželkou a hospodyní, a plachá Norma, která si sama se sebou neví rady, nachází cestu z bludného kruhu rodinných nenávistí v přátelství se spolužačkou ze sousedství. Sestry se ve vzpomínkách vracejí do dětství, k tragédii, jejíž důsledky vztahy v rodině zcela rozvrátily.