Bratři MacMahonovi se dlouhá léta neviděli. Vyrůstali spolu v západním Irsku, otec je všechny naučil hrát na housle, ale jejich cesty se posléze rozešly. Hudební soutěž v rodném County Clare však svede celou rodinu dohromady. Nastal čas účtování...
Rok 1926. V hrabství Clare v západním Irsku žijí v roce 1926 tři bratři MacMahonovi, které jejich otec učí hrát na housle tradiční irskou muziku. O čtyřicet let později žije Jimmy MacMahon v Liverpoolu a se svou kapelou vystupuje po nočních klubech. Jedním z mladých muzikantů jeho skupiny je sympatický Teddy, jenž brilantně ovládá flétnu. Jimmyho starší bratr John Joe MacMahon zůstal doma v Irsku, stará se o malou rodinnou farmu a má také svou kapelu. Na housle v ní hraje krásná a nadaná Anna, na piano její neméně půvabná matka Maisie a všichni touží vyhrát v soutěži, jež se každoročně koná v Clare. Míří sem také Jimmy, ale kvůli incidentu na celnici dorazí na poslední chvíli. Mezi bratry, kteří se léta nesetkali, vládne napětí a nevraživost. Zatímco probíhá soutěž, otevírají se staré nezhojené rány... Anne, která právě prožívá svou první velkou lásku, se dozvídá, kdo je jejím skutečným otcem. Vyčte své matce, že jí po léta tajila pravdu, a rozhodne se odejít s Teddym do Liverpoolu. Vítězem soutěže se však tentokrát nestanou místní irští muzikanti, ale neznámá kapela z Jižní Afriky. Jejím kapelníkem je prostřední z bratrů MacMahonových Padjo, který se stal misionářem a nyní se vrátil domů. Bratrská trojice konečně znovu usedne k jednomu stolu a zahraje si spolu na housle tak jako kdysi, v dětství...