Tři manželské dvojice různého věku prožily nebo právě prožívají těžkou partnerskou krizi. Je to bolestná zkušenost zanechávající nezhojitelné rány, ale také výzva k sebereflexi a přehodnocení postojů. Na letošním Berlinale získal film cenu Modrý Anděl a Stříbrnmého medvěšda pro herecký kolektiv.
Třemi základními osami líčení jsou tři partnerské dvojice, které nervní kamera, "lepící" se často přímo na těla postav, sleduje v úzce vymezeném časoprostoru. Všichni hrdinové právě procházejí těžkými a bolestnými momenty života a s nimi i jejich blízcí, děti, milenci a milenky, přátelé i náhodní svědkové jejich zhroucení. Anita násilně vnikne do domu bývalého manžela a jeho nové ženy, aby mu vyspílala za hořký pocit odloženosti, na Rickarda se při společenské večeři a za přítomnosti obou synů provalí, že podvádí manželku s partnerkou svého nejlepšího přítele, a Anders pochopí hodnotu rodinných vztahů, když se stane svědkem chorobného stavu jednoho manželství… V bergmanovsky jitřivém filmu, plném soukromých tragédií, si všichni musí uvědomit svá selhání, lži, sebeklamy, sobectví i samotu, aby mohli jít dál.