Příběh tří postav na okraji společnosti, jaké tvoří současný kolorit života velkoměst. Stéphanie je dvaatřicetiletá transsexuální prostitutka. Svou malou garsonku v Paříži sdílí se svým milencem Jamelem a Michailem, nelegálním ruským imigrantem. Jednoho dne je nečekaně nucena změnit prostředí. Na letošním MFF v Berlíně film získal Cenu Manfreda Salzbergera a Cenu „Teddy.”
Stéphanie je dvaatřicetiletá transsexuální prostitutka. Cítí, jak plyne čas, a často trpí depresemi. Nejraději by se vším skoncovala, ale sem tam se dokáže přese všechno přenést a prožít chvilky radosti i štěstí se svými přáteli, většinou rovněž transsexuály. Jedné noci potká v baru Michaila, ruského imigranta bez povolení k pobytu. Michail před příchodem do Francie bojoval v Čečensku a dezertoval. Žije z ruky do úst a živí se příležitostnými, špatně placenými pracemi, které mu dohazují majitelé ubytovny, v níž našel útočiště. Michail má o Stéphanii velký zájem, ta však již žije s třicetiletým Jamelem ze severní Afriky, který se rozešel s rodinou a občas se tajně živí prostitucí. Stéphanie si nedokáže mezi oběma muži vybrat. Trojice stojí před problémem, jak společně žít a milovat. Snímek Wild Side získal na letošním Berlinale Cenu Manfreda Salzbergera a Cenu „Teddy.”