Rok 1980. Míša vyrůstá jako plevel v chudé osadě. Mafiána Johna zaujme jeho hlas a nechá ho zpívat v místním baru. Dojde k přestřelce... Rok 1987. Po návratu z vězení Míša oslní svými písněmi. Odjede do Moskvy a zpívá na Arbatu. Když zjistí, kdo se na jeho úspěchu přiživuje vrátí se domů.
I – 1980. Míša vyrůstá jako plevel v ubohé dělnické osadě na periferii. Přilne k narkomanovi Gošovi, který mu objeví svět Beatles. Míšova muzikálnost zaujme Johna, „patrona“ skupiny Cross, experimentující s „konceptuálním minimalismem“. Návštěvníci kavárny Vlna si však žádají Míšovo podání tklivých šansonů. Jednoho večera Johna, spojeného s černým trhem, zastřelí konkurent a Míša střelbu opětuje. Netuší, že vrahův komplic Křivák se mu jednou vetře do života.
II – 1987. Míša se vrací z lágru. Rodinu nalezne ve zbědovaném stavu. Naďa z Crossu ho uvítá zpět a přátelé mu umožní vystoupení. Míša ohromí publikum vlastními písněmi. Křivák nyní obchoduje s kazetami a z pozadí řídí místní hudební byznys. Míša se s vlastní skupinou Fantoms vydá na moskevský Arbat a záhy prorazí. Píše se o něm v novinách, mládež na jeho koncertech šílí. Křivák tuší, že přišla jeho šance...