Filmový dokument přibližující starozákonní Knihu Ester prostřednictvím patnáctiletého dokumentování židovského svátku Purim, oslavujícího zázračné vítězství královny Ester a jejího strýce Mordechaie nad proradným knížetem Hamanem.
Milostný příběh o moci, úkladech a odvaze. Kniha Ester vypráví, jak před téměř třemi tisíci lety zachránili židovská královna Ester a její strýc Mordechai svůj lid v Persii před intrikujícím knížetem Hamanem, snujícím masové vyhubení Židů. Židovský svátek purim, dokumentovaný v průběhu patnácti let fotografem a filmařem Esaiasem Baitelem v ultraortodoxní části Jeruzaléma, oslavuje jejich zázračné vítězství nad zlem. Kniha Ester je dokumentem o neotřesitelné víře, optimismu a nespoutaných projevech radosti, vlastní podstatě purimu.