Kamera proplouvá ulicemi zasněženého městečka, pak klouže po tvářích shlukujících se lidí – mužů a žen, starých a mladých. Choulí se do límců, přešlapují, krátí si čekání hovory o nákupech, chorobách a úmrtích, rozvodech a nevěrách ze svého okolí. Šeří se, moderní autobusy pohltí dav, náměstíčko je najednou pusté.