Neuvěřitelná dobrodružství Američana v Maďarsku. Dvacetiletý Mitch studuje klasickou hru na klavír, ale daleko víc ho zajímá klubová taneční hudba a sex přes internet. Když na několik dní uvázne v maďarské metropoli, nadšeně se vydá poznat nástrahy a radovánky budapešťského nočního života.
Dvacetiletý Mitch studuje v Los Angeles klasickou hru na klavír, aby vyhověl přání svého otce Petera. Ve skutečnosti ho však zajímá klubová hudba a plně se realizuje jako DJ. Nemá dívku, zato je zaníceným konzumentem sexu přes internet. Když v Budapešti zemře Mitchův dědeček (Peterův otec), odjede mladík s otcem navštívit babičku Kláru. V Budapešti pak nedobrovolně stráví několik dní, během nichž si musí vydělat na letenku. Pozná zákulisí jednoho lepšího nevěstince, kde jako erotická fotomodelka pracuje dívka Bea, jež ho zaujala na internetu. Sblíží se s ní i s dalšími účastníky budapešťského nočního života. Film si nedělá nárok na „dokumentární“ zobrazení jedné východoevropské metropole očima mladíka ze Západu: pojednává totiž především o mnoha podobách lásky a hudby. Autoři udivují hlavně lehkostí, s níž se pohybují v odlišných prostředích, ale i snadností, s jakou spojují zdánlivě neslučitelné hudební žánry, totiž klubovou taneční hudbu, maďarský folklor a klasiku.