První dáma českého filmu Věra Chytilová svými díly stále ještě dokáže vyprovokovat diváky i filmovou kritiku k bouřlivé odezvě. Absolventka pražské FAMU Jasmina Blaževičová odhaluje ve svém dokumentárním portrétu soukromé i profesionální bitvy velké ženské osobnosti, která se nikdy nespokojovala s kompromisy.