Tvorbě předního korejského filmaře Kim Ki-duka věnoval karlovarský festival prostor v roce 2002 a vloni uvedl hned dva jeho filmy. V režisérově letošním příspěvku (oceněném mj. Zvláštní cenou za režii na MFF v Benátkách 2004) můžeme nalézt ozvuky předcházející Samaritánky. Tentokrát jsou hrdiny vizuálně vytříbeného vyprávění dva mladí lidé, jejichž náhodné setkání přeroste ve zvláštní milostný vztah. Mladík Tae-suk vlastní jen silnou motorku, s níž objíždí různé městské čtvrtě a vyhledává prázdné byty. V těch pak stráví nějaký čas. Nají se a na oplátku vypere prádlo a spraví rozbité věci. Snaží se zmizet před návratem majitelů, což se mu ne vždy zdaří. V jedné domněle prázdné vile se setká s týranou manželkou bohatého muže. Ta se k němu přidá… Kim Ki-duk natočil snímek během velmi krátké doby; nenápadnou formou v něm nabízí osobitou meditaci nad násilím, nespravedlností a krutostí, v níž se převracejí role.