Loutkové drama vystavěné na klasickém schématu tragicky zesnulého vládce, jehož syn je bez přípravy a v mladém věku postaven před osudová rozhodnutí a musí čelit nebezpečným životním zkouškám. Napínavý příběh umocňuje jedinečný estetický zážitek z krásných a propracovaných loutek.
Příběh je vystavěn na klasickém schématu tragicky zesnulého vládce, jehož syn je bez přípravy a v mladém věku postaven před osudová rozhodnutí a musí čelit nebezpečným životním zkouškám. Mladý císař Hal Tara je nejprve veden slepou nenávistí a touhou pomstít nečekanou smrt svého otce. Jeho proradný strýc ho přesvědčí, že otec byl zavražděn a že viníky je třeba hledat u odvěkých nepřátel říše Zerithů. Při svém putování si však mladík uvědomuje, že skutečný svět mimo zdi paláce je mnohem komplikovanější a že někdy je těžké jasně odlišit zlo od dobra. Loutkoví herci nabízejí divákům jedinečný estetický i dramatický zážitek, zvýrazněný kontrasty mezi rychlým spádem děje a zpomaleným pohybem a mezi silným emocionálním nábojem a nehybným výrazem dřevěných herců. Režisér dokázal vytvořit zcela nový svět, v němž se dřevění lidé rodí, dospívají a umírají, mají svá zvláštní pravidla a rituály. V příběhu se umně prolínají vlivy klasických pohádek, hrdinských eposů, hamletovského archetypu, „tolkienovských“ ság, populárních japonských anime, ale i moderních sci-fi o robotech a androidech.