V roce 1993 byl vinou válečných událostí zničen 500 let starý most v bosenském Mostaru. Dokument Miry Erdevički přibližuje skupinu mostarských muzikantů, která prostřednictvím chytlavé hudby staví nový most - zatím jen mezi lidmi.