Realistická studie toho, jak se po fúzi dvou společností stane z doposud oceňovaného zaměstnance jen okamžitě nahraditelné kolečko v obrovském soustrojí. Rozvedená matka Anna tvrdě pracuje jako správkyně smluv v jedné velké společnosti. Jakmile Anninu firmu převezme velká nadnárodní korporace, vše se změní...
Realistická studie o tom, jak se po fúzi dvou společností stane z do té doby oceňovaného zaměstnance jen okamžitě nahraditelné kolečko v obrovském soustrojí, získala řadu ocenění. Rozvedená matka Anna tvrdě pracuje jako správkyně smluv v jedné velké společnosti. Je úspěšná a hrdá na svou práci. Jakmile Aninu firmu převezme velká nadnárodní korporace, vše se změní. Anna je bez varování přemístěna do jiné kanceláře a bez jasně vymezených povinností a kompetencí. Nový personální manažer ji nechá na holičkách a její dřívější kolegové se k ní začínají chovat odtažitě. Do jejího života se pomalu vkrádá nejistota, její sebeúcta je v troskách. Pokaždé když se snaží vyžádat si pro sebe alespoň trochu smysluplnější práci, management ji přesune na jinou pozici. Jednou dostane úkol, aby celé hodiny nečinně stála u kopírovacího přístroje, jindy zase musí ve firemním skladu sledovat nepřátelsky naladěné dělníky. Autorce předlohy a režisérce Francesce Comenciniové se podařilo zesílit pocit naléhavosti a přesvědčivosti příběhu tím, že zkombinovala profesionální herce s neherci, zaměstnanci továrny.