Anna žije s otcem Karlem v pustině na severu Norska. Touží po muži a vysvobození z domácího pekla otcova opilství, jímž se Karl snaží zahnat přízrak zavražděné ženy. Tu před lety hodil i s černým novorozencem do oceánu. Setkají se s podobně osamělou rodinou: vdovou-alkoholičkou, jejím synem Pederem a černým nalezencem. Karl slíbí svoji dceru Pederovi, ona však dává přednost kočovnému Laponci, s nímž zplodí dvojčata. Když tato skutečnost spolu s dalšími tíživými pravdami o minulosti vyjde najevo, nabírá dramatická zápletka tragický spád. Žánrově jde ale překvapivě o komedii plnou groteskních scének, gagů a ironických průpovídek, využívající kontrastu mezi hrůzu nahánějícím obsahem líčení a komickou optikou ztvárnění. Snímek je satirickým obrazem nezdravých jevů norské společnosti, zde reprezentovaných mimo jiné nezvládnutým vztahem k národnostním menšinám či ztrátou identity.