Příběh Ziggyho, mladého hudebního producenta a snílka, který má problémy s láskou, kamarády, penězi i muzikou. Jeden z nejlepších filmů z Paříže od doby Godardova U konce s dechem, v hlavní roli s Michaelem Fitoussim (Ziggi), který jako by byl současnou verzí Jeana-Paula Belmonda, a s Paříží v druhé hlavní roli.