Tlatelolco, předměstí Mexico City. Neděle, jedenáct hodin ráno. Flama a Moko jsou dva čtrnáctiletí kamarádi. Před nimi je další nudná neděle: v prázdném bytě bez rodičů, s počítačovými hrami, pornočasopisy, colou a objednanou pizzou. Zdánlivý klid se však brzy změní v nečekaně bouřlivý den... Nízkorozpočtová černobílá komedie, plná absurdního humoru, vtipných dialogů a naprosto přirozených hereckých výkonů.