Celovečerní dokument, natáčený celých sedm let, o muzikantech Antonu Newcombovi, který vede skupinu Brian Jonestown Massacre, a Courtneym Taylorovi ze skupiny The Dandy Warhols, dvou kamarádech a zároveň největších rivalech. Film vypráví o destrukci současného showbyznysu i sebedestrukci umělce. Jaká je cena slávy a kompromisu, cena, která se musí zaplatit za absolutní nezávislost? Autentické drama, mnohem silnější než jakýkoliv hraný film o rockové hudbě, jenž byl kdy natočen.