Čtyřiaosmdesátiletá babička dostane pozvání na svatbu neteře ve vzdálené rodné vesnici, která leží až na hranici s Brazílií. Rozhodne se vzít s sebou celou rodinu. Ta se opravdu vydá na cestu, a to ve starém autě Chevy Viking z roku 1956, předělaném na karavan. Cesta je však plná nečekaných katastrof. Road movie o rodinných vztazích, lásce, osobních volbách a vzpomínkách. Pohled na argentinskou rodinu plný humoru a zároveň melancholie.
Čtyřiaosmdesátiletá babička dostane pozvání na svatbu neteře ve vzdálené rodné vesnici, která leží až na hranici s Brazílií. Rozhodne se vzít s sebou celou rodinu. Ta se opravdu vydá na cestu, a to ve starém autě Chevy Viking z roku 1956, předělaném na karavan. Cesta je však plná nečekaných katastrof... Mezi jejím začátkem v Buenos Aires a cílem v Misiones vyplave na povrch všechen potlačovaný vztek, lítost, ale i ukrývaná přitažlivost a láska, a to mezi všemi čtyřmi generacemi. Rodina na cestě je živý, lidský film o rodinných vztazích, lásce, osobních volbách a vzpomínkách. Vznikl na základě příhod rodin režiséra a jeho blízkých přátel a žánrově se pohybuje na pomezí komického road movie a rodinného dramatu plného humoru a zároveň melancholie.