Tom, Sandra, Randy a Curt jsou mladí úředníci, kteří svou práci nenávidí a dělají ji pouze kvůli penězům. Jednoho dne uzavřou sázku: vyhraje ji ten, kdo zůstane nejdelší dobu uvnitř... Chytrá a lehce absurdní komedie o blízké budoucnosti... Anebo o nepříliš vzdálené současnosti?