V případě rakouské krimikomedie se publikum může připravit na ledacos. Hlavní roli tu mají ošuntělý detektiv, tajemství místní katolické školy a černý humor. Brenner (Josef Hader) je šejdířským soukromým detektivem ve stylu Phila Marlowa a v téhle zápletce jen o chlup unikne pádu na tvrdé dno. Pracuje pro jeden obchodní dům, ale najednou je vtažen do života Konstanze Dornhelmové. Je to dáma z vysoké společnosti, dcera prezidenta salcburského festivalu umění, a zcela nedávno ovdověla. Její zesnulý manžílek halasně kritizoval místní katolický seminář, kde byl jako někdejší student sexuálně zneužíván. Konstanze se domnívá, že jeho smrt je výsledkem nějaké hodně špinavé hry — a tohle podezření je potvrzeno pohledem na jeho exekuci, která se objeví ještě před úvodními titulky. Vyústění je nakonec daleko od toho, co původně naznačovala režie, ale scénář se bude líbit milovníkům konspiračních teorií.