Talentovaná lotyšská režisérka Laila Pakalninová si za dějiště svého nového snímku vybrala smetiště. Její obrazové kompozice, zbavené lidských hlasů a zachycující jeden den obyvatel podřimující skládky - savců, plazů, ptáků i hmyzu -, mají existenciální hodnotu zprávy o životě a smrti v konkrétním místě.