V dnes již obvyklém „systému“ mozaikovitého vyprávění se setkávají mladí lidé, jež spojuje zvláštní outsiderství. Ana a Nicolae přijíždějí do Vídně, aby zpět do rodného Rumunska převezli ukradené auto. Situace se zkomplikuje a oni musejí pár dní čekat. Přitom se seznámí s několika vídeňskými vrstevníky, kteří podobně jako oni tápavě hledají životní jistoty.
Ana a Nicolae přijíždějí autokarem z Bukurešti do Vídně. Mají tu vyzvednout ukradené auto a převézt je do Rumunska. Slibují si od toho peníze na další živobytí. Jenže situace se zkomplikuje a oni musejí pár dní čekat. Jsou bez peněz a jejich původní optimismus pomalu vyprchává. Také jejich vztah dostává trhliny. Nicolae se seznámí s velmi vstřícnou Danou a Ana zkříží několikrát cestu Janovi, nesmělému a dobromyslnému detektivovi z obchodního domu. Ten má jako spolubydlící Marthu, trpící depresemi. Somnambulní dívka si vydělává jako lidská figurína při automobilových crash testech. Stejně jako ona i ostatní protagonisté podstupují své životní „srážky“, někdy s tragickým, jindy s komickým nádechem. Debutující rakouský režisér Jörg Kalt používá tradiční mozaikovou strukturu vyprávění, v němž se postupně prolnou příběhy několika lidí, jež spojuje zvláštní outsiderství. Pevným bodem, z něhož se rozbíhají jednotlivé epizody, je nádraží Vídeň-střed.