Snad každému se v životě přihodí, že může nebo musí začít od začátku, jakoby od bodu nula. Do podobného stavu se dostávají protagonisté snímku izraelského filmaře Josepha Pilchadzeho, který na sebe upozornil před pěti lety oceňovaným snímkem Besame mucho. V oblíbené dramaturgii prolínání příběhů několika postav přináší režisér obraz současného života, zasazený do všedních reálií. Hrdinové, spojení různorodými vztahy se musejí vyrovnávat s nečekanými životními zvraty a tím se zároveň sami mění. Egoistiskému realitnímu agentovi Rubenovi vadí, že jeho žena náhle otěhotněla. Svobodná matka Anna se ocitá až na samém dně: Ruben ji vyhodil z bytu, nemůže sehnat práci a skončí jako prostitutka. Setkává se však se čtyřicátníkem Mattim, zapleteným s podsvětím. Zvukař Frank se sbližuje s kolegyní, Rubenovou ženou, a poznává svého biologického otce, kdysi člena punkové kapely jeho rodičů? Všichni tito i mnozí další lidé se setkávají nebo míjejí, jejich osudy se tím však nevyhnutně propojují.