Moderní parabola příběhu o třech bratrech, které rozdělil život a vzájemné konflikty, ale v jejichž srdcích zůstává láskyplná vzpomínka na společné dětství.
Moderní parabola příběhu o třech bratrech, které rozdělil život a každý z nich se vydal svou vlastní cestou. Ze šťastných let společného dětství a dospívání zbyla jen černobílá fotografie, zachycující tři mladíky u stolu před rodinným domem, a vzpomínka na skleník, který býval otcovou chloubou. Nejmladší z bratří se nyní snaží dopátrat významu snu, v němž se znovu setkává se dvěma staršími sourozenci, které už dávno neviděl. Nejstarší se oženil, ale dlouho marně toužil po dítěti. Prostřední zaměřil svůj život k duchovním meditacím a nejmladší se bouří proti jakékoliv autoritě. Konflikty, schválnosti a vzájemné neporozumění jako by zastřely okamžiky, kdy se kluci společně koupali v moři a stavěli si hrady z písku. Ještě že zůstává kus lásky, kterou nelze úplně zničit ani vypudit ze srdcí lidí, kdysi k sobě tak pevně připoutaných.