Katarina a Peter žijí na první pohled ve šťastném manželství. Ale jejich vzájemný vztah uvázl po letech soužití na mělčině nudy a stereotypů. Proto se oba rozhlížejí kolem sebe a hledají novou šanci. Jenže nejsou schopni žít spolu ani bez sebe...