Hrdinou příběhu o setkávání a míjení je zanedbaný podivín, kterého jeho okolí považuje za neškodného blázna. Pestrý vnitřní prostor muže, toužícího po přátelském rozhovoru s uspěchaným vnějším světem, ovšem skrývá žraloka, který může začít řádit v mysli každého z nás.