Řidič zastavil u pumpy, koupil si bagetu a načepoval benzin, znovu usedl za volant a... V sociálně-ekologickém dokumentu vše souvisí se vším a cena je někdy vyšší, než se zprvu zdálo.
Řidič zastavuje u pumpy a čepuje benzin... V Baku, metropoli Ázerbájdžánu, byl otevřen první ropný vrt na světě. Okolí města je zničené. Zatímco si řidič kupuje bagetu, vtahuje film diváka na cestu za souvislostmi. Jaká tajemství skrývají stará ropná pole, do nichž byl prý zamilován Hitler? Spasí zemi "kontrakt století" a mohutný ropovod? Proč je matrojška prezidenta Alijeva dražší než matrjoška Bin Ládina? Vše souvisí se vším a cena je někdy vyšší, než se zprvu zdálo. Řidič sedá za volant a... Podle scénáře, který napsal s Martinem Skalským, natočil Martin Mareček film, jež je součástí projektu Auto*Mat, určeného všem Pražanům, které zajímá neutěšená dopravní situace v jejich metropoli. Zdroj získal na Mezinárodním festivalu dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět Cenu diváků za nejlepší film a Zvláštní cenu poroty.