Ve filmu režiséra Cheng Wen-tanga s podtitulem „Život je tvrdý, když se vám nedaří, zatančete si ča-ča“ se mladá žena vrací z vězení a snaží se najít přátelství, lásku a také slušnou práci. Dlouho nechápe, že musí s hledáním začít sama u sebe, aby vytoužených hodnot dosáhla.